מפקדי המחוזות הבכירים של משמר הגבול ביקרו ב"גנזך קידוש השם"

הביקור, כמו עצם המפגש, היה מרגש ומכונן. את הביקור פתח ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, שבירך את המפקדים הבכירים על הגעתם לבני ברק ולמוסד התרבות והחינוך "גנזך קידוש השם".

יו"ר הנהלת "גנזך קידוש השם", הגב' רחל יוד, הציגה בפני הפיקוד הבכיר את הפעילות החינוכית והתרבותית המתקיימת במוסד לחברה החרדית והכללית.

המרצה הבכיר, הרב ישראל גולדווסר, כבש בדבריו כשתיאר באוזניהם את גבורת הנפש היהודית במהלך השואה ואת ההשתקפות של אותה גבורה כפי שבאה לידי ביטוי כיום במדינת ישראל.

סיור מודרך בעקבות הנצחת השואה נערך על ידי הרב יעקב פרידלנד, כשלאחריו התקיים שיח מסכם שבו צפו תובנות ומסרים, והודגש הצורך החיוני בהיכרות מעמיקה עם העולם היהודי שחרב כדי להבין את אורח החיים ותפיסת העולם של החברה החרדית כיום.

מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, הביע את התרשמותו מפעילות "גנזך קידוש השם" והוסיף כי הוא צופה לארגון זה עתיד מזהיר בטווח הקצר והארוך תוך כדי שיתופי פעולה נוספים עם משמר הגבול.

הרב הראשי של מג"ב, הרב יצחק בלייכברד, הוסיף כי ראוי שכל שוטר מג"ב יבקר ב"גנזך קידוש השם" ויתרשם מגבורת הנפש היהודית בפריזמה הראויה וההכרחית המוצגת ב"גנזך קידוש השם".